The project aimed to develop a long-term strategic plan, form a development-oriented organizational structure, KPI, and the motivation system, together with the organization’s top-level management and founders.
მიმდინარე
დასრულებული
PROJECT PROCESS
01
Diagnosis
Analysis of organizational structure, internal resources and capabilities
02
Determine market potential
Segmentation of target group, competitor analysis and market potential
03
Strategy
Develop a long-term strategic plan for the organization with the management team
06
Reporting
Development of a reporting system based on developed indicators
05
Indicators
Development of indicators, evaluation and motivation system
04
Business plan
Develop a business plan and perform scenario/sensitivity analysis
Consequently, it has proved possible to:
Provide the company with a formulated, long-term strategy agreed with the management team with a detailed action plan;
Ensure that each employee knows the purpose of their activities;
Ensure that the organization's strategic objectives be in line with employees’ objectives;
Create an organizational manual giving detailed information on employees' roles, responsibilities, and authorities, helping them be fully aware of their rights and responsibilities.
პროექტის მიზანი იყო: ორგანიზაციის დამფუძნებელთან და ტოპ მენეჯმენტთან ერთად გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმის, განვითარებაზე ორიენტირებული ორგანიზაციული სტრუქტურის, “KPI” და სამოტივაციო სისტემის შემუშავება.
მიმდინარე
დასრულებული
პროექტის მიმდინარეობა
01
დიაგნოსტიკა
ორგანიზაციული სტრუქტურის, შიდა რესურსების და შესაძლებლობების ანალიზი
02
ბაზრის პოტენციალის დადგენა
სეგმენტაცია, მიზნობრივი ჯგუფის, კონკურენტების ანალიზი, ბაზრის პოტენციალის
03
სტრატეგია
მმართველ გუნდთან ერთად ორგანიზაციის გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმის შემუშავება
06
რეპორტინგი
შემუშავებული ინდიკატორების ბაზაზე რეპორტინგის სისტემის განვითარება
05
ინდიკატორები
ინდიკატორების, შეფასების და სამოტივაციო სისტემის განვითარება
04
ბიზნეს გეგმა
ბიზნეს გეგმის შედგენა და სცენარების/სენსიტიურობის ანალიზის განხორციელება
შედეგად:
ორგანიზაციას აქვს მმართველ გუნდთან შეთანხმებული და მკაფიოდ ჩამოყალიბებული გრძელვადიანი სტრატეგია. სტრატეგიული მიზნები კონკრეტული ვადებითა და პასუხისმგებელი პირებით ასახულია სამოქმედი გეგმაში;
თითოეულმა თანამშრომელმა იცის, თუ რა არის მისი საქმიანობის მიზანი და გააზრებული აქვს, რომ დასახული მიზანი არა აბსტრაქტული, არამედ ციფრებში გაზომვადია;
ორგანიზაციის სტრატეგიული და თანამშრომელთა ინდივიდუალური მიზნები ერთმანეთთან თანხვედრაშია;
შემუშავებულია ორგანიზაციული სახელმძღვანელო, რომელიც დეტალურად აღწერს თანამშრომელთა საქმიანობებს.