პირველი ეტაპი: კომპანიაში არსებული სიტუაციის შესწავლა
- კომპანიაში არსებული ხარჯთაღრიცხვის სისტემის შესწავლა
- ოპტიმიზაციის პოტენციალის აღმოჩენა
- კომპანიის ეფექტურობის ანალიზი და დიაგნოსტიკა
მეორე ეტაპი: კომპანიაზე მორგებული ოპტიმალური ხარჯთაღრიცხვის სისტემის შექმნა
- არსებული ხარჯთაღრიცხვის სისტემის ოპტიმიზაცია
- ოპტიმირებული სისტემით არსებული პროდუქტების/სერვისების ეფექტურობის ანალიზი
მესამე ეტაპი: ხარჯთაღრიცხვის სისტემის დანერგვა
- ხარჯთაღრიცხვის სისტემის აღსრულებისათვის პასუხისმგებლობების კონკრეტულ პირზე/პირებზე მიკუთვნება
- შესრულების მონიტორინგი.