The project aimed to draw up a strategic document and its detailed action plan, which would serve as the company’s guide on the path of its further development.
მიმდინარე
დასრულებული
PROJECT PROCESS
01
Diagnosis
Analysis of organizational structure, internal resources and capabilities
02
Market research
Segmentation of the target group, competitors analysis, market potential
03
Strategy
Develop a long-term strategic plan for the organization with the management team
06
TO BE Processes
To Be processes modeling and optimizing organizational structure
05
Indicators
Development of indicators, evaluation and motivation system
04
Reorganization
Develop the optimal organizational structure needed to achieve strategic goals
Consequently, it has proved possible to:
Provide the company with long-term strategic objectives and a detailed action plan;
Develop the existing and potential client bases;
Formulate the procurement management document, which includes the list of the corresponding companies in all sectors and all required information;
List optimized business processes to simplify the process of achieving the company's objectives;
Draw up the motivation system promoting the achievement of the company's strategic objectives.
პროექტის მიზანს წარმოადგენდა: ბიო-მედისთვის სტრატეგიული დოკუმენტისა და მისი დეტალური სამოქმედო გეგმის შემუშავება, რომელიც იქნება კომპანიის შემდგომი განვითარების საორიენტაციო რუკა.
მიმდინარე
დასრულებული
პროექტის მიმდინარეობა
01
დიაგნოსტიკა
ორგანიზაციული სტრუქტურის, შიდა რესურსების და შესაძლებლობების ანალიზი
02
ბაზრის კვლევა
სეგმენტაცია, მიზნობრივი ჯგუფის, კონკურენტების ანალიზი, ბაზრის პოტენციალის
03
სტრატეგია
მმართველ გუნდთან ერთად ორგანიზაციის გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმის შემუშავება
06
TO BE პროცესები
To Be პროცესების მოდელირება და ორგანიზაციული სტრუქტურის ოპტიმირება
05
ინდიკატორები
ინდიკატორების, შეფასების და სამოტივაციო სისტემის განვითარება
04
რეორგანიზაცია
სტრატეგიული მიზნების მისაღწევად საჭირო ოპტიმალური ორგანიზაციული სტრუქტურის შემუშავბა
შედეგად:
კომპანიას აქვს გრძელვადიანი სტრატეგიული მიზნები და დეტალური სამოქმედო გეგმა;
შემუშავებულია არსებული და პოტენციური კლიენტების ბაზა;
შემუშავებულია შესყიდვების მართვის დოკუმენტი, სადაც თავმოყრილია ყველა სექტორში არსებული „ბიო-მედისთვის“ საინტერესო კომპანიების სია და საჭირო ინფორმაციები;
გაწერილია ოპტიმიზირებული ბიზნეს პროცესები, რათა ადვილად მოხდეს დასახული მიზნების განხორციელება;
შემუშავებულია სამოტივაციო სისტემა, რაც ხელს უწყობს კომპანიის სტრატეგიული მიზნების მიღწევას.