Element Construction

The primary project of Element Construction LLC aimed to ensure organizational development, form holding structure, and implement modern management systems. Following the completion of the project’s conceptual phase, thanks to our active involvement and supervision, the created concept was completely implemented. After implementing the systems, we have been actively involved in the company’s strategic management, have been members of the Management Board, and assisted the company in its future advancement.

მიმდინარე

დასრულებული

PROJECT PROCESS

01

Diagnosis

Analysis of organizational structure, internal resources and capabilities

02

Strategy

Develop a strategic plan for the organization with the management team

03

Optimization

To Be processes modeling and optimizing organizational structure

06

Implementation

Implementation of the developed concept

05

Reporting

Development of a reporting system based on developed indicators

04

Indicators

Development of indicators, evaluation and motivation system

07

ISO

Company preparation and certification for ISO standard

08

Governing Board

Active participation in the Governing Board, process management, decision making

Consequently, the organization has:

Element Construction

„ელემენტ ქონსთრაქშენში“ პროექტის კონცეპტუალური ნაწილის მიზანს წარმოადგენდა: ორგანიზაციული განვითარების, ჰოლდინგური სტრუქტურის ჩამოყალიბების და  თანამედროვე მართვის სისტემების განვითარება. პროექტის კონცეპტუალური ფაზის დასრულების შემდეგ, შემუშავებული კონცეპტი, ჩვენი აქტიური ჩართულობითა და ორგანიზებით სრულად დაინერგა. სისტემების დანერგვისა და იმპლემენტაციის დასრულების შემდეგ, აქტიურად შეგვაქვს წვლილი კომპანიის სტრატეგიულ მართვაში, ვართ მმართველობითი საბჭოს წევრები და ვეხმარებით
კომპანიას მომავალ განვითარებაში.

მიმდინარე

დასრულებული

პროექტის მიმდინარეობა

01

დიაგნოსტიკა

ორგანიზაციული სტრუქტურის, შიდა რესურსების და შესაძლებლობების ანალიზი

02

სტრატეგია

მმართველ გუნდთან ერთად ორგანიზაციის სტრატეგიული გეგმის შემუშავება

03

ოპტიმიზაცია

To Be პროცესების მოდელირება და ორგანიზაციული სტრუქტურის ოპტიმირება

06

იმპლემენტაცია

შემუშავებული კონცეპტის განხორციელება/იმპლემენტაცია

05

რეპორტინგი

შემუშავებული ინდიკატორების ბაზაზე რეპორტინგის სისტემის განვითარება

04

ინდიკატორები

ინდიკატორების, შეფასების და სამოტივაციო სისტემის განვითარება

07

ISO

ISO სტანდარტისთვის კომპანიის მომზადება და სერტიპიცირება

08

მმართველი საბჭო

მმართველ საბჭოში აქტიური მონაწილეობა, პროცესის მართვა, გადაწყვეტილებების მომზადება

შედეგად:

Scroll to Top