პროექტის მიზანს წარმოადგენდა: ორგანიზაციული განვითარება და ძირითადი ბიზნეს პროცესების მოდელირება. ასევე, “KPI” და სამოტივაციო სისტემის, “ონბორდინგის”, ბაზების მართვის პროცესისა და სისტემის შემუშავება.
მიმდინარე
დასრულებული
პროექტის მიმდინარეობა
01
დიაგნოსტიკა
ორგანიზაციული სტრუქტურის, შიდა რესურსების და შესაძლებლობების ანალიზი
02
სტრატეგია
მმართველ გუნდთან ერთად ორგანიზაციის გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმის შემუშავება
03
ბიზნეს პროცესები
ბიზნეს პროცესების ანალიზი და მოდელირება
06
ინდიკატორები
ინდიკატორების, შეფასების და სამოტივაციო სისტემის განვითარება
05
ბიზნეს მოთხოვნები
სისტემის შესაქმნელად საჭირო ბიზნეს მოთხოვნების შემუშავება
04
Onboarding process
კლიენტის რეგისტრაცია/Onboarding-ის ერთიანი პროცესის, სტანდარტისა და სისტემის შექმნა
შედეგად:
შემუშავებულია კომპანიის მმართველ რგოლთან ერთად გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმა;
შემუშავებულია ორგანიზაციული ერთეულებისთის გამართული სამოტივაციო სისტემა;
შემუშავებული მოდელირებული ბიზნეს პროცესების დახმარებით თანამშრომლებმა ზუსტად იციან პროცესუალური ნაბიჯების სწორი მიმდევრობა და მათი ჩართულობის საჭიროება;
კომპანიაში არსებული მომსახურების ყველა არხისთვის შეიქმნა საერთო მომხმარებლის რეგისტრაციის/მომხმარებლის “Onboarding”-ის პროცესი;
განისაზღვრა მომხმარებლის იდენთიფიკაციის დონეები და მათთვის საჭირო დოკუმეტაციის სია;
შემუშავებულია ბიზნეს მოთხოვნები, რაც დაეხმარება კომპანიას მომხმარებლის რეგისტრაციის/Onboarding – ის სისტემის შემუშავებაში;
სისტემის მეშვეობით ორგანიზაცია შეძლებს თავი მოუყაროს ყველა საჭირო ინფორმაციას ერთ ბაზაში.