The project aimed to ensure organizational development, model key business processes, develop KPI, the motivation system, onboarding, and carry out database management processes.
მიმდინარე
დასრულებული
PROJECT PROCESS
01
Diagnosis
Analysis of organizational structure, internal resources and capabilities
02
Strategy
Develop a long-term strategic plan for the organization with the management team
03
Business processes
Business process analysis and modeling
06
Indicators
Development of indicators, evaluation and motivation system
05
Business requirements
Develop the business requirements required to build the system
04
Onboarding process
Creating a unified client registration/onboarding process, standard, and system
Consequently, it has proved possible to:
Formulate a long-term strategic plan along with the management team;
Develop well-functioning motivation system for the organisational units;
Ensure that, with the help of modeled business processes, employees are fully aware of the proper sequence of procedural steps and the need for their involvement;
Carry out the customer onboarding process for all service channels in the company;
Determine customer identification levels and the document list necessary for them;
Formulate business requirements helping company customers to develop the registration/onboarding system;
Enable the company to include all necessary information in the single database with the help of the system.
პროექტის მიზანს წარმოადგენდა: ორგანიზაციული განვითარება და ძირითადი ბიზნეს პროცესების მოდელირება. ასევე, “KPI” და სამოტივაციო სისტემის, “ონბორდინგის”, ბაზების მართვის პროცესისა და სისტემის შემუშავება.
მიმდინარე
დასრულებული
პროექტის მიმდინარეობა
01
დიაგნოსტიკა
ორგანიზაციული სტრუქტურის, შიდა რესურსების და შესაძლებლობების ანალიზი
02
სტრატეგია
მმართველ გუნდთან ერთად ორგანიზაციის გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმის შემუშავება
03
ბიზნეს პროცესები
ბიზნეს პროცესების ანალიზი და მოდელირება
06
ინდიკატორები
ინდიკატორების, შეფასების და სამოტივაციო სისტემის განვითარება
05
ბიზნეს მოთხოვნები
სისტემის შესაქმნელად საჭირო ბიზნეს მოთხოვნების შემუშავება
04
Onboarding process
კლიენტის რეგისტრაცია/Onboarding-ის ერთიანი პროცესის, სტანდარტისა და სისტემის შექმნა
შედეგად:
შემუშავებულია კომპანიის მმართველ რგოლთან ერთად გრძელვადიანი სტრატეგიული გეგმა;
შემუშავებულია ორგანიზაციული ერთეულებისთის გამართული სამოტივაციო სისტემა;
შემუშავებული მოდელირებული ბიზნეს პროცესების დახმარებით თანამშრომლებმა ზუსტად იციან პროცესუალური ნაბიჯების სწორი მიმდევრობა და მათი ჩართულობის საჭიროება;
კომპანიაში არსებული მომსახურების ყველა არხისთვის შეიქმნა საერთო მომხმარებლის რეგისტრაციის/მომხმარებლის “Onboarding”-ის პროცესი;
განისაზღვრა მომხმარებლის იდენთიფიკაციის დონეები და მათთვის საჭირო დოკუმეტაციის სია;
შემუშავებულია ბიზნეს მოთხოვნები, რაც დაეხმარება კომპანიას მომხმარებლის რეგისტრაციის/Onboarding – ის სისტემის შემუშავებაში;
სისტემის მეშვეობით ორგანიზაცია შეძლებს თავი მოუყაროს ყველა საჭირო ინფორმაციას ერთ ბაზაში.